Magento Forum

Magento Design

BerArt
Moderator

Total Posts:  122
The Netherlands - Breda

Hoi,

Ik heb een design wat door een designbureau gemaakt is voor een webshop. Het design wordt geleverd in QXP of PSD (gelayered) Wat is nu de volgorde van het implementeren van dit design? En wie zou dit eventueel voor ons kunnen doen? (of weet iemand, wie dit kan?)

Alvast bedankt!

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

fenix
Jr. Member

Total Posts:  23

Geachte heer/mevrouw,

Ik ben al een aantal maanden bezig met Magento en zou de omzetting van .psd naar Magento template wel voor u kunnen realiseren. Als u een voorbeeld (.jpg) bestand kunt laten zien dan kan ik u zeggen hoeveel dat gaat kosten. Uiteraard met factuur. Binnen 3 a 4 dagen kunt u dan de template ontvangen.

mobiel: 0611 492 040
of via pm

Met vriendelijke groet,

Bulent

Magento Community
Magento Community

BerArt
Moderator

The Netherlands - Breda

Ik kan er nog aan toeveogen dat we eventueel zelf wel in staat zijn om het design te slicen en om te zetten naar HTML, het gaat me dus echt om implenteren van het design in Magento.

Magento Community
Magento Community

Joachim
Sr. Member

Total Posts:  133
Netherlands

Werkwijze van implementatie is volledig afhankelijk van ontwerp, benodigde functionaliteit. Het beste, netste/schoontste code, is om met een volledig leeg template te beginnen. Makkelijker/sneller is om het een bestaande template te wijzigen, bijv de default template. Verstandig is om eerst alle functionaliteit te laten werken, schrijven van modules en vervolgens vanuit mock-up een Magento template te maken.

Magento Community
Magento Community

BerArt
Moderator

The Netherlands - Breda

Er zullen vooralsnog geen modules gebruikt worden, er komen ongeveer 200 producten in de shop die via email (form) besteld kunnen worden. Later zal er mogelijk een iDeal module bij komen. Verder is het dus in eerste instantie vrij standaard allemaal. Het zal ook gaan dienen als een van de voorbeeld winkels voor toekomstige klanten.

Magento Community
Magento Community

Casper
Jr. Member

Total Posts:  16

Hey Berrie,

Hier ook al actief? Heb je de Designers guide al doorgelezen? Op http://www.magentocommerce.com/design_guide is een uitgebreide basisbeschrijving van hoe de templates van Magento werken. Misschien een goed begin?

Magento Community
Magento Community

BerArt
Moderator

The Netherlands - Breda

@Casper,

Yep wink ja die heb ik inmiddels doorgelezen en dan wordt het allemaal al heel wat duidelijker! Thx! smile

Magento Community
Magento Community

jroodnat
Jr. Member

Total Posts:  15

Wij hebben onze huidige webshop laten migreren naar Magento door iemand die ik via www.rentacoder.com heb gevonden. Het was mijn eerste keer met deze bemiddelingssite maar tot nu toe erg tevreden. Geld gaat in een escrow en zolang je niet tevreden bent wordt de ontwikkelaar niet betaald.

Als je de project omschrijving heb gemaakt kunnen ontwikkelaars bieden op het werk, je kan zelf bepalen met wie je in zee gaat. Ik heb uiteindelijk voor iemand uit Roemenie gekozen. Levert goed werk af, zeer behulpzaam en niet te duur.

Ik ga dit zeker meer gebruiken in de toekomst.

mvg

Jeroen

Magento Community
Magento Community

J_T_
Mentor

Total Posts:  1961
London-ish, UK

Zo heb ik een hele rits aan freelancers via Getafreelancer dot com leren kennen en gebruik nog steeds. Zolang je je project outline maar flink u-i-t-s-p-e-l-t met grafische Paint mock-ups erbij en wat er ook maar nodig is om de taalbarriere hier en daar te doorbreken, dan is er duidelijkheid en komt er goed werk uit zonder extra verrassingen kwa kosten of onafgemaakt werk. Ze willen wel een wat te snel ja zeggen en ik ga nooit voor de goedkoopste en die taktiek heeft z’n vruchten afgeworpen.

Magento Community
Magento Community

turnon
Sr. Member

Total Posts:  129

Zelf heb ik ook goede ervaringen met coder van rentacoder.com en mindere ervaringen met getafreelancer or getacoder.com

Om de kwaliteit te waarborgen heb ik altijde aanvullende eisen
- table less
- fully compatible with IE, Firefox and Opera, Safari
- W3C Valid XHTML 1.0 strict

Bovendien maak ik voor de tijd altijd jpg files van de pagina’s zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan
(ook via rentacoder en kost mij omgeveer 20 euro)

Magento Community
Magento Community

snorrr
Jr. Member

Total Posts:  22

turnon - 22 September 2008 08:58 PM

(ook via rentacoder en kost mij omgeveer 20 euro)

Turnon heb je misschien een voorbeeld shop gemaakt door een programmeur van rentacoder en eventueel een coder van daar die je kan aanbevelen?

Alvast bedankt.

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top