Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

När kommer “stable release” ? 

xciso
Jr. Member

Total Posts:  5

Som topic lyder.
Någon som vet när en stable release kommer?
Ska sätta upp en webshop, och är så sugen på denna, men känns inte rätt att köra beta version.

Tack på förhand!

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Jonathan Hedrén
Member

Total Posts:  67
Sweden

Det tror jag inte ens Varien vet, men med tanke på att beta 3 beräknas släppas Q1 2008 (se roadmap:en på http://www.magentocommerce.com/roadmap) så tippar jag på att vi inte lär se någon stabil release förrän Q2 2008. Men det är bara spekulationer.

Magento Community
Magento Community

digitall
Jr. Member

Total Posts:  1

Nja, det stämmer ju inte längre, de räknar med en production release Q1 2008
Magento Production Version - expected Q1 2008 (http://www.magentocommerce.com/roadmap)

Det tolkar i alla fall jag som en skarp version

Magento Community
Magento Community

Jonathan Hedrén
Member

Total Posts:  67
Sweden

Helt korrekt, saker har ändrat på sig under de senaste 3 månaderna. En produktionsrelease ska finnas tillgänglig senast den 31 mars enligt denna post.

Magento Community
Magento Community

Waldo
Jr. Member

Total Posts:  1

Ny här men har följt projektet under en tid. Ska blir riktigt spännande när den går skarp! Kör OsCommerce i dagsläget och den plattformen lämnar ju en del att önska.

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top