Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Oprettelse af backup på localhost

IVGJ
Jr. Member

Total Posts:  1

Hej.

Jeg er rimelig ny med Magento. Jeg har taget en DB backup via Magento backend. Har via ftp. kopieret hele Magento mappen med indhold.

Jeg bruger Wampserver. Har forsøgt med Xampp men det virkede ikke lige så godt.

Jeg opretter en tom database via phpmyadmin importerer databasen. Kan dog ikke forstå at en database man henter via Magento som i en zip fil kun fylder 4.8 mb lige pludseligt fylder 100 mb udpakket. Rettede i local.xml filen så der blev skabt forbindelse til DB.

Har prøvet at haft forbindelse med selve Magento installationen, den viste dog ikke den oprindelige shop, men ting der slet ikke er på shoppen der er live.

Er der nogle herinde der kan give en udførlig guide hvordan man sætter det her op så det også virker på localhost. De manualer jeg har fundet virker ikke.

Hilsen
Ivan

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top