Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

producten op home page

ericweb
Jr. Member

Total Posts:  1

Op de home pagina wil ik een aantal producten laten zien uit een categorie dat doe ik met de volgende url
{{block type="catalog/product_list" name="home.catalog.product.list" alias="products_homepage" category_id="4" template="catalog/product/list.phtml"}}

Dit werkt perfect maar nu heb list.phtml veranderd in \hellowired_list.phtml en deze aangepast en dat werkt
{{block type="catalog/product_list" name="home.catalog.product.list" alias="products_homepage" category_id="4" template="catalog/product/hellowired_list.phtml"}}

tevens heb ik hellowired_list.phtml aangepast maar om netheid in tehouden wil ik deze in zijn eigen directory plaatsen namelijk.

app\design\frontend\hellowired\default\template\catalog\product\hellowired_list.phtml

maar helaas krijg ik het niet voor elkaar dat hij de pagina leest uit die directory.

iemand een idee

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Larsijj
Jr. Member

Total Posts:  3

U moet hiervoor een XML referentie aanmaken

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community