Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Jeg har brug for hjælp til mailopsætning..nogen der kan hjælpe? 

rawmagento
Jr. Member

Total Posts:  2

Hej Alle

normalt er det jo ikke sÃ¥ svært at fÃ¥ magento til at sende mails ud… meeeen… denne gang vil den altsÃ¥ ikke for mig.
Jeg har enda brugt lidt mønt på at købe magewhizz_smtpmodule_v1.0.1 som til at begynde med virkede og nu heller ikke virker..

Dette er en shop med version 1.8.1.0.

Da jeg havde installeret dette modul, gik jeg ind og testede med vores firma’s email adresse og alt var ok undtagen at den sagde at user/pass var forkert..sÃ¥ jeg tænkte hmmm det er nok noget pÃ¥ vores side med firewall eller exchangen..
SÃ¥ jeg oprettede hurtigt en konto hos gmail og satte de oplysninger for at teste om dette ville virke....og sÃ¥ skete det…
Nu hænger den bare hvergang jeg vil ind i modulet og jeg kan ikke få ændret på noget..

Jeg har prøvet at fjerne modulet og installere det igen, but no luck…

Er der nogen herinde der kan hjælpe mig medat fÃ¥ mailen op og køre sÃ¥ mine kunder kan modtage emails ved oprettelse af konto osv…

På forhånd tak

Jesper

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top