Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Bekijk onze voorwaarden wijzigen naar akkoord met onze voorwaarden?? 

IndigoWebstudio
Jr. Member

Total Posts:  4
The Hague

In de bestelprocedure/wizard staat vlak voor afronding “bekijk onze algemene voorwaarden” en dit moet zijn “akkoord met algemene voorwaarden”. Heb me suf gezocht in de nl bestanden maar kan deze kreet nergens vinden. Iemand een idee in welke file dit stukje staat?

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Gui
Guru

Total Posts:  588

Okee in je admin ga naar: Verkopen > Algemene Voorwaarden > Klik de voorwaarden aan of voeg ze toe .>

je hebt dan een veld: “Tekst checkbox” Vul daar je gewenste tekst in et voilá, misschien nog even de Vertaling Cache legen on Cache beheer.

*************************shame on me grin ****************
in de Mage_checkout maar daar staat toch echt “Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden”

heb je de laatste nieuwe versie van?:

http://www.magentocommerce.com/extension/364/magento-community-modules--dutch-netherlands-language-pack

Magento Community
Magento Community

IndigoWebstudio
Jr. Member

Total Posts:  4
The Hague

Sjemig, heb bijna al die vertaalbestanden af zitten struinen, het zat dus in de instellingen backend smile Thanks!!!

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top