Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

van Cart naar Winkelwagen

Lieve
Jr. Member

Total Posts:  4

hallo allemaal,

ik worstel zo enorm om de winkelwagen ook winkelwagen te laten heten. En niet Cart. Middels is bijna alles wel vertaald, behalve dit laatste euveltje.

zie voorbeeld:
http://gyazo.com/769a63a95986f380937a0b9352511a21.png

Moet dit hardcore in een file gebeuren? Met de vertaling tool kom je er in ieder geval niet bij, want er klapt iets uit zodra je er op zweef, en daarna kan ik er niets veranderen bij het woordje Cart.

Tot nu toe is alles wel goed gekomen met googlen maar op dit stukje loop ik steeds dood.

Groet,
Roy

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Loco Creations
Jr. Member

Total Posts:  1

Beetje late reactie, maar ik was hier ook naar op zoek. Hier moet het wel mee lukken: https://www.demacmedia.com/magento-commerce/mini-tutorial-how-and-why-you-should-change-shopping-cart-to-shopping-bag-on-magento/

Het is eigenlijk te simpel:

ga naar / app / locale / nl_NL / Mage_Checkout.csv

voeg de volgende regel toe en zorg ervoor dat er geen spaties tussen de aanhalingstekens en de komma zitten.

“Cart”,"Winkelwagen"

sla het bestand op, clear cache and you’re good to go

Magento Community
Magento Community

thehosting4you
Jr. Member

Total Posts:  8

Hallo

Dit heeft bij mij nog niet geholpen
Ik heb dit probleem bij free shipping , alles wat hier mee te maken heeft is vertaald en online zie ik geen verschil

Wie kan mij helpen

M.v.g.

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top