Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Problème avec la version française

geowi
Jr. Member

Total Posts:  10

J ‘ai retransféré une deuxième tous les fichiers et maintenant cela fonctionne
J’essaie maintenant d’installer la version française.
Dans Magento Admin je vais dans System > Magento Connect > Magento Connect Manager et là nouveau message d’erreur (voir ci-dessous)
Je ne sais pas non plus obtenir la clé je vais sur le site de Magento pour obtenir l’extension, je choisis le pack fr je suis les instructions mais rien ne se passe ?

Merci de votre aide et de vos conseils

There has been an error processing your request.
Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/www/downloader/pearlib/php/System.php:459) in /home/www/app/code/core/Mage/Core/Model/Session/Abstract/Varien.php on line 99
Trace:
#0 [internal function]: mageCoreErrorHandler(2, ‘session_start()...’, ‘/home/www/app/c...’, 99, Array)
#1 /home/www/app/code/core/Mage/Core/Model/Session/Abstract/Varien.php(99): session_start()
#2 /home/www/app/code/core/Mage/Core/Model/Session/Abstract/Varien.php(154): Mage_Core_Model_Session_Abstract_Varien->start(’adminhtml’)
#3 /home/www/app/code/core/Mage/Core/Model/Session/Abstract.php(83): Mage_Core_Model_Session_Abstract_Varien->init(’core’, ‘adminhtml’)
#4 /home/www/app/code/core/Mage/Core/Model/Session.php(39): Mage_Core_Model_Session_Abstract->init(’core’, ‘adminhtml’)
#5 /home/www/app/code/core/Mage/Core/Model/Config.php(1086): Mage_Core_Model_Session->__construct(Array)
#6 /home/www/app/Mage.php(319): Mage_Core_Model_Config->getModelInstance(’core/session’, Array)
#7 /home/www/app/Mage.php(333): Mage::getModel(’core/session’, Array)
#8 /home/www/app/code/core/Mage/Core/Controller/Varien/Action.php(440): Mage::getSingleton(’core/session’, Array)
#9 /home/www/app/code/core/Mage/Adminhtml/Controller/Action.php(130): Mage_Core_Controller_Varien_Action->preDispatch()
#10 /home/www/app/code/core/Mage/Core/Controller/Varien/Action.php(365): Mage_Adminhtml_Controller_Action->preDispatch()
#11 /home/www/app/code/core/Mage/Core/Controller/Varien/Router/Standard.php(248): Mage_Core_Controller_Varien_Action->dispatch(’index’)
#12 /home/www/app/code/core/Mage/Core/Controller/Varien/Front.php(158): Mage_Core_Controller_Varien_Router_Standard->match(Object(Mage_Core_Controller_Request_Http))
#13 /home/www/app/Mage.php(459): Mage_Core_Controller_Varien_Front->dispatch()
#14 /home/www/index.php(65): Mage::run()
#15 {main}

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top