Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

installation ok puis plantage et message d’erreur - Fatal error: Uncaught exception …

seriale
Jr. Member

Total Posts:  2

Je suis chez ovh

Fatal error: Uncaught exception ‘Mage_Core_Model_Store_Exception’ in /home.10.23/brokeur/www/app/code/core/Mage/Core/Model/App.php:1056 Stack trace: #0 /home.10.23/brokeur/www/app/code/core/Mage/Core/Model/App.php(545): Mage_Core_Model_App->throwStoreException() #1 /home.10.23/brokeur/www/app/Mage.php(577): Mage_Core_Model_App->getStore() #2 /home.10.23/brokeur/www/app/Mage.php(439): Mage::printException(Object(Exception)) #3 /home.10.23/brokeur/www/index.php(40): Mage::run() #4 {main} thrown in /home.10.23/brokeur/www/app/code/core/Mage/Core/Model/App.php on line 1056

Voila le message que j’ai eu après un début de configuration, pourtant tout semblait fonctionner correctement.

J’ai vu la même erreur sur des forums etranger et pour corriger il faut semble t il modifier php.ini ... je n’ai pas accès a cela chez ovh

recuperation de donnees

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

JLHC
Mentor

Total Posts:  1287
Tampa, FL

Can you make sure whether your host is fully compatible with Magento Commerce?

Pouvez-vous vous assurer si votre hôte est entièrement compatible avec Magento commerce?

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top