Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Magento vs Oscommerce

catalin.gardos
Jr. Member

Total Posts:  1

Buna ziua tuturor,

As dori sa va pun si eu cateva intrebari la care poate puteti sa-mi raspundeti.
Vreau sa mentionez de la inceput ca in programare nu sunt un as nivel incepator spre mediu.
In momentul de fata lucrez la un site in oscommerce. As dori sa fac o conectare intre site si un soft ERP.
Din cate am vazut in oscommerce este destul de greu sau cel putin inca nu am gasit o metoda.
Tot cautand pe net am dat peste magento si al sau bridge connect acum intrebarea este daca cineva a lucrat cu acest modul si daca se poate interconecta cu un soft ERP sau doar cu cele pe care ei le au afisate.
Este nevoie de-o licenta enterprise pentru a folosi acest modul ?
O alta intrebare dpdv al designului cat este de customizabil magento ? Pot folosi o tema de-a mea ?

Deocamdata va multumesc anticipat,

Catalin Gardos

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Gushu
Jr. Member

Total Posts:  7

Salut,

Din punct de vedere al customizarii este foarte flexibil dupa parerea mea. Poti crea diverse template-uri pe care le poti instala in magento.
In ceea ce priveste legatura directa cu un ERP sigur se poate face, dar eu unul nu am incercat, deci poate cineva o sa-ti raspunda si pe aceasta tema.

Numai bine

catalin.gardos - 09 February 2010 04:49 AM

Buna ziua tuturor,

As dori sa va pun si eu cateva intrebari la care poate puteti sa-mi raspundeti.
Vreau sa mentionez de la inceput ca in programare nu sunt un as nivel incepator spre mediu.