Magento Forum

[ Magento ] [ Nederlandse vertaling ]

ActusMedia
Member

Total Posts:  46
Netherlands, Enschede

Door veel werkzaamheden omtreng Magento is de aansturing voor de Nederlandse vertaling blijven liggen.
Ik kreeg vandaag te horen dat er al enkele partijen zijn die bezig zijn geweest met het vertalen van de resterende magento language files,
bij deze wil ik het verzoek doen om deze taalbestanden aan de Nederlandse Magento gebruikersgroep beschikbaar te stellen.

Het zo onnodig zijn om alsnog de vertaling opnieuw in te delen als deze al beschikbaar is.

Wie heeft de vertaling (grotendeels) beschikbaar?
Het is mogelijk om deze week de resterende tekstregels te gaan vertalen en hier een planning voor op te stellen,
de taal bestanden te verdelen zodat we allen over de volledige vertaling van Magento kunnen beschikken.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

dborneman
Member

Total Posts:  36

Ook ik ben hier benieuwd naar er zouden verschillende mensen aan de vertaling beginnen en ik heb datums gehoord als eind april ect. echter niets meer vernomen. Ik ben ook bereid te helpen met het vertalen van de resterende bestanden.

Magento Community
Magento Community

ActusMedia
Member

Total Posts:  46
Netherlands, Enschede

We zullen dan toch maar een verdeling maken voor de vertaling, vrijwilligers?
Varien heeft een tooltje ontwikkeld om de vertalingen mee te uploaden, mocht iemand deze topic lezen en (delen van) de vertaling beschikbaar hebben laat dit dan s.v.p even weten op het forum of via info@newcommerce.nl

Magento Community
Magento Community

dborneman
Member

Total Posts:  36

Vrijwilligers melden zich inmiddels via dit topic:
http://www.magentocommerce.com/boards/viewthread/754/P60/

Wie de leiding neemt over het zaakje moet nog maar even worden gekeken voor een goede verdeling van de bestanden mij lijkt het persoonlijk het beste om gewoon de csv bestanden te downloaden een taak verdeling te maken en proberen dit binnnen een week af te hebben de bestanden op te sturen naar 1 persoon, en de vertaling is af.

Magento Community
Magento Community

Inline Media
Moderator

Total Posts:  130
The Netherlands

@actusmedia, ik heb de “leiding” op me genomen om het vertaalproces een beetje te leiden.
Zie topic: http://www.magentocommerce.com/boards/viewreply/28305/

Magento Community
Magento Community

MueR
Jr. Member

Total Posts:  2
Eindhoven, NL

Is het ook mogelijk om deze module te installeren zonder Magento Connect? Onze testserver op kantoor heeft wat moeite (lees: weigert) dit te doen. Windows bakken kunnen niet echt handig omgaan hiermee lijkt het wink

Hmm.. om een of andere reden had dit toch echt bij de iDeal module moeten staan :/

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
    Back to top