Ik ben ook erg benieuwd hoe het met de ‘officiele’ vertaling staat. Is het mogelijk een update te geven over de status van de vertaling? Het is op dit moment namelijk nogal moeilijk uit te maken of het zin heeft om op de aankomende vertaling te wachten? Als er hulp nodig is, ben ik natuurlijk bereid om te helpen!
Volgens mij is de originele vertaler zijn interesse in het magento project verloren. Zijn er mensen die met mij de draad weer willen oppakken en de Nederlandse vertaling (af) te maken?
Volgens mij is de originele vertaler zijn interesse in het magento project verloren. Zijn er mensen die met mij de draad weer willen oppakken en de Nederlandse vertaling (af) te maken?
Ik denk dat je gelijk hebt. Slechte zaak Inline Media…
Als ik kan helpen met een deel van de vertaling hoor ik het wel! Let’s get this baby on the road.
Wij (Madia) zijn druk in de weer de Nederlandse vertaling te herzien. Het huidige translation pack is incompleet en op veel plekken slecht vertaald. Het vertalen is een flinke klus en ik kan dan ook nog niet zeggen wanneer we het zullen afronden. De focus op dit moment ligt op de backend. Als we de vertaling hebben afgerond zullen we deze via “Magento Connect” aanbieden.
Nou Falco, zeg maar hoe ver jullie zijn en wat wij verder kunnen doen. Je hebt hier al drie mensen die mee willen helpen. Als jullie je focussen op de backend, kunnen wij wellicht de frontend doen.
Nou Falco, zeg maar hoe ver jullie zijn en wat wij verder kunnen doen. Je hebt hier al drie mensen die mee willen helpen. Als jullie je focussen op de backend, kunnen wij wellicht de frontend doen.
Het lijkt me nutteloos om dubbel werk te gaan doen, dus ik sluit me hier bij aan: Als er hulp nodig is, dan hoor ik het graag!
Sipke en ik zijn momenteel druk bezig de bestanden te vertalen! Naar schatting zitten we momenteel op zo’n 80 a 85%. Onze shop zal op 1 mei live gaan dus de vertaling zal voor die datum klaar zijn