Magento Forum

Page 21 of 21
Official Magento Dutch Translation (nl_NL)

Lionsoft
Jr. Member

Total Posts:  1

Mindstretch - 21 September 2012 10:34 AM

Het taalpakket dat je probeert te installeren is sowieso niet helemaal van deze tijd. Wellicht dat je beter de onze kunt downloaden, op www.magaddons.com/download.php. De Dutch Shop Settings staat verder helemaal los van het taalpakket. Wil je toch het verouderde taalpakket van Magento zelf downloaden, verwijder dan de map nl_NL uit de locatie: app/locale.

Het pakket van jullie site is ook van Augustus 2011, dus er is nog steeds geen “ nieuwe versie “

Hopenlijk is er snel een opvolger

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

fourroses666
Sr. Member

Total Posts:  89

Is er iemand die zijn nieuwste versie kan sharen met ons?
Voor 1.7.x missen er wel erg veel vertalingen.

Klopt het dat ik ergens een versie had gezien die was te kopen voor 5 euro?

Ik wordt gek van het inline vertalen.

Magento Community
Magento Community

connectcase_nl
Jr. Member

Total Posts:  12

Met alle respect, maar de officiele Nederlandse vertaling bevat best veel fouten.
Ik begrijp dat dit soort vertaalklussen allemaal vrijwilligerswerk is, maar het komt zo knullig over richting je klanten.

Ik heb de bestaande vertaling genomen en helemaal doorgelopen. Ik heb geprobeerd alle schrijffouten en overbodige leestekens (waarom staan er bijv. 3 spaties voor het woord “kassa”?) eruit te peuteren EN het geheel wat “beleefder” te maken ipv alles in de gebiedende wijs.

Echter, ik ben geen Neerlandicus, dus fouten mijnerszijds voorbehouden.

Zie voor een gratis download: http://www.magentocommerce.com/boards/viewthread/339500/

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
    Back to top
Page 21 of 21