Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Page 18 of 18
Official Magento Dutch Translation (nl_NL)

daruhshie
Jr. Member

Total Posts:  11

Vertaling van de Cookie Notice is te vinden in Mage_Page.csv

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

omnisite
Jr. Member

Total Posts:  3

Misschien is het handig om erbij te zetten voor welke versie Magento deze vertaling is (1.7.0.2 ?) en hoeveel procent de vertaling is?

Magento Community
Magento Community

Dean88
Jr. Member

Total Posts:  16

Ik heb een Nederlands taal pakket gevonden voor Magento CE 1.7, zie onderstaande link:
http://www.magentocommerce.com/magento-connect/magento-dutch-translation-8713.html

Echter als ik deze wil installeren krijg ik de foutmelding:

Checking dependencies of packages
Starting to download Mage_Locale_nl_NL-1.7.0.0.tgz ...
...done: 164,200 bytes

CONNECT ERROR: Package ‘Mage_Locale_nl_NL’ is invalid
‘./app/locale/nl_NL/Mage_AdminNotification.csv’ already exists.

Dit komt waarschijnlijk doordat ik al reeds de plugin: “Dutch Shop Settings” van Mindstrech heb geinstalleerd.
Wat nu? Is het verstandig om het bestand: Mage_AdminNotification.csv te verwijderen uit mijn installatie?

Magento Community
Magento Community

Mindstretch
Guru

Total Posts:  398
Enschede

Het taalpakket dat je probeert te installeren is sowieso niet helemaal van deze tijd. Wellicht dat je beter de onze kunt downloaden, op www.magaddons.com/download.php. De Dutch Shop Settings staat verder helemaal los van het taalpakket. Wil je toch het verouderde taalpakket van Magento zelf downloaden, verwijder dan de map nl_NL uit de locatie: app/locale.

Magento Community
Magento Community

RVOostenbrugge
Jr. Member

Total Posts:  1

Wij gebruiken momenteel Enterprise Edition 1.12. Het valt me op dat er nogal wat vertalingen niet geheel correct zijn. Waar kan ik verbeteringen aandragen / fouten melden?

Magento Community
Magento Community

Lionsoft
Jr. Member

Mindstretch - 21 September 2012 10:34 AM

Het taalpakket dat je probeert te installeren is sowieso niet helemaal van deze tijd. Wellicht dat je beter de onze kunt downloaden, op www.magaddons.com/download.php. De Dutch Shop Settings staat verder helemaal los van het taalpakket. Wil je toch het verouderde taalpakket van Magento zelf downloaden, verwijder dan de map nl_NL uit de locatie: app/locale.

Het pakket van jullie site is ook van Augustus 2011, dus er is nog steeds geen “ nieuwe versie “

Hopenlijk is er snel een opvolger

Magento Community
Magento Community

fourroses666
Sr. Member

Total Posts:  90

Is er iemand die zijn nieuwste versie kan sharen met ons?
Voor 1.7.x missen er wel erg veel vertalingen.

Klopt het dat ik ergens een versie had gezien die was te kopen voor 5 euro?

Ik wordt gek van het inline vertalen.

Magento Community
Magento Community

connectcase_nl
Jr. Member

Total Posts:  12

Met alle respect, maar de officiele Nederlandse vertaling bevat best veel fouten.
Ik begrijp dat dit soort vertaalklussen allemaal vrijwilligerswerk is, maar het komt zo knullig over richting je klanten.

Ik heb de bestaande vertaling genomen en helemaal doorgelopen. Ik heb geprobeerd alle schrijffouten en overbodige leestekens (waarom staan er bijv. 3 spaties voor het woord “kassa”?) eruit te peuteren EN het geheel wat “beleefder” te maken ipv alles in de gebiedende wijs.

Echter, ik ben geen Neerlandicus, dus fouten mijnerszijds voorbehouden.

Zie voor een gratis download: http://www.magentocommerce.com/boards/viewthread/339500/

Magento Community
Magento Community

Gripzakjes
Jr. Member

In de “tell a friend” dutch template zitten ook fouten in.
Weet niet of dat ik dat hier het beste kan melden.

In de template subject mist er nog een “u” ..dus voor u geselecteerd
De eerste omschrijving is nog “Hi” ipv “Hallo”
Bij de link naar het product mist de A href nog een <

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top
Page 18 of 18