Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Page 17 of 18
Official Magento Dutch Translation (nl_NL)

onlineous
Jr. Member

Total Posts:  4

Net als de 1.5 vertaling werkt de 1.6 vertaling (op magento 1.6) niet compleet.

Een deel van de termen worden nog steeds niet vertaald. Weet iemand hier een oplossing voor?

Groeten,

Jaco

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

onlineous
Jr. Member

Total Posts:  4

Was al enkele dagen naar het antwoord aan het zoeken en kwam net toevallig dit tegen:

http://www.magentocommerce.com/boards/viewthread/248755/

Het zat m dus puur in ‘first name’ en ‘last name’.

Magento Community
Magento Community

groepd
Jr. Member

Total Posts:  9

Ik heb een vertaal fout in magento 1.5
Alles wordt goed vertaald behalve de klantgevens in de backend. Zoals firstname, streetaddress etc etc
iemand een oplossing??

Ik heb de vertaling van mindstretch en xib geprobeerd. De link hierboven is niet de oplossing voor mij

Magento Community
Magento Community

Mindstretch
Guru

Total Posts:  398
Enschede

Goedemiddag,

Dit probleem zit ‘m zeer waarschijnlijk ook niet in het taalpakket, maar gewoon in jouw shop. Heb je een module geinstalleerd die wellicht het taalpakket op bepaalde plekken overruled? Heb je wellicht Inline Translation aangehad? Er zijn meerdere oorzaken mogelijk. Als het probleem alleen betrekking heeft op de backend, en dus niet aan de klantkant zichtbaar is, dan zal ik het laten voor wat het is.

Groeten,
Mindstretch

Magento Community
Magento Community

groepd
Jr. Member

Total Posts:  9

Mindstretch - 30 September 2011 05:54 AM

Goedemiddag,

Dit probleem zit ‘m zeer waarschijnlijk ook niet in het taalpakket, maar gewoon in jouw shop. Heb je een module geinstalleerd die wellicht het taalpakket op bepaalde plekken overruled? Heb je wellicht Inline Translation aangehad? Er zijn meerdere oorzaken mogelijk. Als het probleem alleen betrekking heeft op de backend, en dus niet aan de klantkant zichtbaar is, dan zal ik het laten voor wat het is.

Groeten,
Mindstretch

Ik heb de modules na gekeken en kan me niet voorstellen dat hier het probleem zit. Ik heb inline translation idd aangehad, en hiermee kon ik deze labels niet vertalen. Ik zou graag de backend vertaald willen hebben omdat ik die ook in de winkel ga gebruiken bij verkopen.
Ik heb al een aantal topic gevonden met het zelfde probleem, maar met hun oplossing heb ik het nog niet voor elkaar gekregen.
http://inchoo.net/ecommerce/magento/how-to-translate-form-labels-in-magentos-admin-area/
http://ceckoslab.com/magento/magento-translate-untranslatable-labels-in-admin-area/

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Alvast bedankt

Magento Community
Magento Community

Mindstretch
Guru

Enschede

Stuur even een PM met daarin credentials + de plek die graag vertaald zou willen zien. Dan kunnen wij denk ik snel achterhalen hoe en wat.

Magento Community
Magento Community

SleepingGiant
Jr. Member

Total Posts:  20
Netherlands

Mindstretch, bedankt voor de vertaling (heb ik gedownload via Magaddons), top!

Magento Community
Magento Community

Munthunter
Jr. Member

Total Posts:  2

Hallo,

Ben een nieuwe gebruiker van Magento en heb de webwinkel reeds geïnstalleerd, echter ben ik nu op zoek naar het Nederlandse taalpakker voor versie 1.6.0.0, maar dit is een ware klopjacht om die te vinden. Is er ergens een plekje op het www waar ik een downloadbare link kan vinden?

Graag ook enige uitleg hoe deze vertaling te installeren, want het werkt iets anders dan ik gewend ben met mijn forum (PHPBB)

Vriendelijke groeten,

Munthunter

AAARGH Stomme Captcha code, poging NEGEN!!!!

Magento Community
Magento Community

Mindstretch
Guru

Enschede

Het taalpakket kun je downloaden op www.magaddons.com/download.php. Je hebt ‘m dan binnen een paar minuten binnen. We houden je ook op de hoogte van nieuwe versies.

Magento Community
Magento Community

blurg
Jr. Member

Total Posts:  11

Klopt het dat Mage_Xml Connect.csv nog niet vertaald is?

Magento Community
Magento Community

Mindstretch
Guru

Enschede

blurg - 01 January 2012 09:28 AM

Klopt het dat Mage_Xml Connect.csv nog niet vertaald is?

In de reguliere vertaling of in ons taalpakket? In de reguliere vertaling durf ik het zo niet te zeggen. Bij mijn weten loopt die al enige tijd achter. Verder is het zo dat de focus altijd ligt op de frontend. De backend is van ondergeschikt belang. We ontwikkelen nu het taalpakket op basis van Magento CE 1.7.x. Alpha en kijken dan ook meteen hier even naar.

Magento Community
Magento Community

sgalaxy1994
Jr. Member

Total Posts:  5

hallo,

is er al een taalpakket voor magento ce 1.7?
of zijn jullie daar mee bezig.
ik wil graag helpen!

mvg,

Magento Community
Magento Community

BelowZero
Jr. Member

Total Posts:  8

- log met SSH in op je Magento website
- tik in: ./mage list-available | grep -i _nl
- zie dat er een drietal NL taalpakketten aanwezig zijn.

zit de vertaling van Mindstretch daar ook bij? Zou wel zo handig zijn eigenlijk

Magento Community
Magento Community

Mindstretch
Guru

Enschede

Ik voel me vereerd grin We kennen de wens, maar een belangrijke vereiste is dat het taalpakket eerst goed bijgewerkt wordt. Het taalpakket dat nu in de maak is neigt naar een 99% vertaling. We hebben complete nieuwe software geschreven om het taalpakket makkelijk te kunnen bijwerken en eenheid te krijgen in de vertalingen. Ook in de vertaling van modules. We proberen eigenlijk elke week rond de ‘1000’ strings te vertalen. De nieuwe vertaling komt binnenkort live, samen met onze nieuwe webshop.

Magento Community
Magento Community

sgalaxy1994
Jr. Member

Total Posts:  5

Mindstretch - 10 July 2012 04:37 AM

Ik voel me vereerd grin We kennen de wens, maar een belangrijke vereiste is dat het taalpakket eerst goed bijgewerkt wordt. Het taalpakket dat nu in de maak is neigt naar een 99% vertaling. We hebben complete nieuwe software geschreven om het taalpakket makkelijk te kunnen bijwerken en eenheid te krijgen in de vertalingen. Ook in de vertaling van modules. We proberen eigenlijk elke week rond de ‘1000’ strings te vertalen. De nieuwe vertaling komt binnenkort live, samen met onze nieuwe webshop.

We kijken er naar uit.

Weet je mischien de datum of wil je het nog voor je zelf houden?

mvg,

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top
Page 17 of 18