Als het niet meer wordt bijgehouden kan ik eventueel zorgen voor nieuwe krachten, ik heb contact met Varien en de Forum admin, zeg het maar, zijn er mensen die het willen overnemen, ik moet ook eerlijk zeggen dat het een beetje stil ligt nu :(
Weet iemand wanneer de Nederlandse language pack wordt geupdate. Er zitten nog steeds een paar foute vertalingen tussen die al wel in met de translation tool op deze website zijn vertaald.
Door drukte even tijdje weinig tijd gehad. Ik zal de vertaling even een update geven. Blijf vooral doorgaan met vertalen!
Hoi,
Die language pack installeren via Magento connect kan alleen, als ik de groene lettertjes lees, als ik BETA updates accepteer? Na het veranderen van die settings krijg ik de volgende melding:
Fatal error: Call to undefined method PEAR_Error::set() in /shop/downloader/Maged/Pear.php on line 105
In een witte magento connect pagina.
Wie heeft er een idee wat te doen? Magento connect doet nu niets meer en mijn klant wil graag Nederlands live gaan.
???
Ok dat is gek. Ik zie net dat het taalpakket weer is geupdate op MC. Maar deze staat nu op 57% vertaald..terwijl dat volgens mij een paar dagen terug nog 97%