Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Service Level Agreement voor Magento webshops

CheckNL
Jr. Member

Total Posts:  3

Hoi,

Voor een van onze relaties zijn we aan het kijken op welke wijze we het beste vorm kunnen geven aan een zogeheten Service Level Agreement die gekoppeld wordt aan de oplevering van een Magento webshop.

Nu zijn we op dit moment nog wat onbekend met Magento en is ons niet geheel duidelijk met welke zaken we rekening moeten houden in een dergelijk SLA.

Mijn vraag is dan ook of er iemand al eerder gewerkt heeft met Service Level Agreements voor Magento?
Zo ja, hoop ik dat deze informatie kan worden gedeeld zodat we weten met welke zaken we rekening moeten gaan houden.
In sommige gevallen wordt een Service Level Agreement ook wel als onderhoudscontract gezien.

Ik hoop dat iemand bereid en in staat is deze vraag te beantwoorden.

Groet,

CheckNL

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

josspyker
Member

Total Posts:  31

leuk idee!

In mijn ogen kan je geen sla afgeven voor magento vermits je weet hoe de core werkt. Er zijn niet zoveel developers die van de hoed en de rand weten. Varien zelf geeft alleen een sla voor de core van de EE. Modules op connect zijn daarvan uitgesloten en terecht.

Misschien is het een idee om de EE aan te schaffen dan weet je in ieder geval dat er support voor de core is.

Groet,

Magento Community
Magento Community

CheckNL
Jr. Member

Total Posts:  3

Een SLA afgeven kan wel degelijk. Zeker als je je beperkt tot het vermelden van responsetijden en bijvoorbeeld welke updates, upgrades en andere servicewerkzaamheden gewenst zijn.

Daar ben ik dus naar op zoek.

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top