Er den officielle oversættelse helt død ? Den sidste uges tid har “magento-community/Locale_Mage_community_da_DK” ikke virket.
Var det en idé at erstatte denne med Anders´s oversættelse istedet?
Anders’s oversættelse er blevet en godkendt Magento extension og er tilgængelige via Magento Connect, så nu alle kan nemt installere og bruge hans sprog pakke.
Er den officielle oversættelse helt død ? Den sidste uges tid har “magento-community/Locale_Mage_community_da_DK” ikke virket.
Var det en idé at erstatte denne med Anders´s oversættelse istedet?
Anders’s oversættelse er blevet en godkendt Magento extension og er tilgængelige via Magento Connect, så nu alle kan nemt installere og bruge hans sprog pakke.
Nogen der kan sige mig hvor jeg kan oversætte følgende:
<!-- item custom options -->
<!-- / -->
<div class="shopping-cart-item-message notice">
* This product is not available in the requested quantity. 1 of the items will be backordered. </div>
Det kommer når man gerne vil tillade en kunde at bestille et produkt som ikke er på lager. Denne besked fremgår når man har tilføjet produktet til kurven.
Men hvis det er en mangel i den officielle oversættelse, vil jeg da gerne have den rettet. Jeg kan dog ikke umiddelbart fremprovokere beskeden. Kan du give mig en step-by-step guide til hvordan jeg skal konfigurere produktet i admin og hvad jeg skal gøre i frontend for at få beskeden frem?
michael2650: Vi bruger ikke oversættelsessystemet her på siden, da det er lettere at redigere csv-filerne manuelt, men du kan bare sende dine rettelser til mig.