Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Page 2 of 4
Official Magento Danish Translation (da_DK)

Hr. Dinsen
Jr. Member

Total Posts:  3

Hvad skal der til for at få opdateret den dansk sprogpakke til den nye version 1.1.3?

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Gregersen
Member

Total Posts:  57

Sprogpakken fungerer fint til version 1.1.3…
Hvis du derimod mener at opdatere til den nyeste version af sprogpakken, har du så ikke mulighed for dette via Magento Connect?

Magento Community
Magento Community

Hr. Dinsen
Jr. Member

Total Posts:  3

Har fået installeret sprogpakken. Men jeg faldt over flere ting der ikke var oversat, da jeg legede lidt med min shop.

Jeg kan dog ikke huske hvor det var. Men det finder jeg lige ud af og skriver det herinde.

Magento Community
Magento Community

Gregersen
Member

Total Posts:  57

Det vil jeg give dig helt ret i… Der er ting hist og pist der ikke er oversat til dansk…
Som du kan se her: http://www.magentocommerce.com/group/blog/action/viewpost/470/group/156/
så skal du sende MadsK en besked med de rettelser og manglende oversættelser du støder på, så sørger han formentlig for at opdatere sprogpakken, så den kan blive endnu bedre smile

Magento Community
Magento Community

MadsK
Jr. Member

Total Posts:  10
Denmark

Jeg er også selv faldet over flere ting, som ikke er oversat på selve shoppen. Men når jeg kigger oversættelsen igennem så er de oversat der. Det sker rigtig mange steder og jeg er bange for det har noget med Magento og gøre og ikke sprogpakken i sig selv. Men har i rettelser så send dem endelig.

Magento Community
Magento Community

Bjørn
Jr. Member

Total Posts:  11

Har installeret “Locale_Mage_community_da_DK” (1.0.19870.4.5 (beta)) men nu melder min Magent Connect Manager flg. fejl:

<err.msg>

Exception caught:

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/xxx.dk/public_html/downloader/template/pear/packages.phtml on line 77

Backtrace:

#0 /var/www/hvidmand.dk/public_html/downloader/template/pear/packages.phtml(77): mageCoreErrorHandler(2, ‘Invalid argumen...’, ‘/var/www/xxx...’, 77, Array)
#1 /var/www/hvidmand.dk/public_html/downloader/Maged/View.php(59): include(’/var/www/xxx...’)
#2 /var/www/hvidmand.dk/public_html/downloader/Maged/Controller.php(113): Maged_View->template(’pear/packages.p...’)
#3 /var/www/hvidmand.dk/public_html/downloader/Maged/Controller.php(350): Maged_Controller->pearPackagesAction()
#4 /var/www/hvidmand.dk/public_html/downloader/Maged/Controller.php(170): Maged_Controller->dispatch()
#5 /var/www/hvidmand.dk/public_html/downloader/index.php(35): Maged_Controller::run()
#6 {main}

</err.msg>

Magento Community
Magento Community

Torben
Sr. Member

Total Posts:  149

Her du førsøgt at reinstallere eller er Conect Manager helt død?

Magento Community
Magento Community

Bjørn
Jr. Member

Total Posts:  11

Har nu

- slettet alt incl. tabeller
- loaded seneste sampledata (ver 1.1.2 fra 14. august)
- uploaded og reinst. med M1.1.6 samt
- hentet “magento-community/Locale_Mage_community_da_DK-1.0.19870.4.5” vja Connect

og det hjalp. Alt ser nu ud til at virke “igen” 8^)

Magento Community
Magento Community

huulbaek
Member

Total Posts:  60

Reorder er blevet oversat med Omorganiser. I sammenhængen betyder det Genbestil i stedet.

FYI.

Magento Community
Magento Community

huulbaek
Member

Total Posts:  60

Der mangler en oversættelse til popup af godkendelse af salgsbetingelser. Jeg indsatte i Mage_Checkout.csv følgende:

“Please agree to all Terms and Conditions before placing the order.","Du skal godkende betingelserne.”

FYI

Magento Community
Magento Community

MadsK
Jr. Member

Total Posts:  10
Denmark

Har været lidt væk så derfor har jeg ikke fået lavet så meget på oversættelsen.

Jeg har nu downloaded og rettet lidt i v. 1.0 oversættelsen og har nu converteret den til V. 1.1 så nu skulle mange små fejl gerne gå i sig selv igen. smile

Jeg opretter en ny tråd i forummet, hvor alle kan skrive deres rettelser ind da det vil gøre det meget lettere for mig at få dem valideret da jeg ikke kan sidde og gå igennem over 4000 sætninger hvergang jeg skal lede efter suggestions. smile

SÃ¥ alle er velkomne til at bidrage nu smile

Magento Community
Magento Community

trusteR
Jr. Member

Total Posts:  16

Hej.

Jeg har installeret Magento 1.1.8 og jeg har derefter ved ftp lagt dansk filerne i deres respektive mapper.

Jeg går derefter ind i system - Configuration - vælger Manage stores til venstre (under default config).

Jeg trykker på Create Store view og indtaster følgende:

Store: Main Store
Name Danish
code: xxx
Status: Enabled
Sort order: 0

De tre x’er foroven indikere to forskellige indtastninger jeg har foretaget.
Første er >da_DK< hvilket kommer med en fejlmeddelelse “Store code should contain only letters (a-z), numbers (0-9) or underscore(_), first character should be a letter”
Anden er >danish<

Da ingen af disse virker (og backend gør) hvad skal jeg skrive der for at få det til at virke i frontend?

EDIT: Jeg har fundet ud af det. Ganske enkelt troede jeg, at jeg havde Locale Options til dansk. Men det må være noget jeg har drømt. duh!

Magento Community
Magento Community

martinleinstein
Jr. Member

Total Posts:  16

Jeg mangler lidt oversættelse i admin delen.
Jeg har vedhæftedet nogle billeder, hvor der mangler oversættelse - nogen som kan gøre det?

Admin - Generalt.
Admin - Priser

Se de vedhæftede filer…

Hvis der er en eller anden som kan hjælpe med at oversætte det sidste i admin delen ville det være dejligt!

Og en stor ros til alle de som har gjort et stort stykke arbejde… med at oversætte siden sÃ¥ langt.

Image Attachments
generalt.jpgpriser.jpg

Magento Community
Magento Community

Daniel Duvald
Member

Total Posts:  44

Den danske sprogpakke er ikke fuldt opdateret til seneste magento 1.2.0.2

Er der nogen der har overblik over hvad der skal til for at få pakken opdateret?
Eller er vedligeholdelsen “død” ???

Magento Community
Magento Community

powerhosting.dk
Guru

Total Posts:  549

Helt perfekt!

En stor Tak! til Mads og jer andre for det store arbejde.

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top
Page 2 of 4