Ja, Rune lavet en oversættelse og var næsten færdig da han gik i stå i februar/marts. Størstedelen er oversat, men der mangler en efterfølgende kontrol/review. Oversættelsen er vist lavet på version 0.8, så der skal sikkert oversættes en smule mere for at nå version 1.0.
Det er i hvert fald fjollet, at starte helt forfra, for det er et kæmpe arbejde!
Rune, du må lige rette mig, hvis jeg er helt galt på den.
Ja, det er Runes oversættelse, men det ville være rart at få de sidste 20% med. Jeg har skrevet til Rune og spurgt om hvad der skal til for at vi kommer i mål - oversættelse, review osv.
Jeg har fået oversat de manglende e-mail templates som udgør de sidste % for at nå 100% så nu regner jeg med at se om jeg ikke kan få et par folk til at kigge oversættelsen lidt igennem og få den så ren så mulig og så regner jeg med at vi er klar i løbet af den her eller næste uge til at frigive en 100% dansk oversættelse
Jeg har nu et par hjælpere til at gå hele oversættelsen igennem. Når de er færdige så checker jeg igennem en sidste gang og så bliver den nye oversættelse lagt op og så er den 100% klar.
Jeg regner med at ville være færdig søndag, mandag eller tirsdag.
Hold derfor øje med vores gruppe hvor jeg offentliggøre når vi er klar til at udgive.