Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

ACOPLAR MAGENTO EN ESPANOL A UN SITIO QUE SE ESTA DESARROLLANDO EN INGLES Y FRANCES

Malebasics
Jr. Member

Total Posts:  12
Miami

HOLA
SOY DUNEO DE UN SITIO MALEBASICS.COM QUE SE ESTA IMPLEMENTANDO EN INGLES (SU VERSION ORIGINAL) Y FRANCES, PERO REQUIERO QUE SE HAGA TAMBIEN EN ESPANOL MI DEVELOPER PARECE NO CONSEGUIR LA VERSION EN ESPANOL PARA INCORPORAR EN EL DISENO. ALGUIEN ME PUEDE AYUDAR CON ESTO?

esta es la respuesta de mi developer “Much of the text in the interface is translated (I have a French language translation for the interface, no Spanish translation yet), but content would be up to you.”

Pero ME IMAGINO QUE YA USTEDES DEBEN TENER ESTO HACE SIGLOS ATRAS, SINO NO HUBIESE MAGENTO EN ESPANOL

CORDIAL SALUDO
RAUL VALENCIA
MIAMI

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Josue4ever
Sr. Member

Total Posts:  138
Mexico DF

Pues eso de siglos pues no, tiene un mes desde que se libero la version 1 de magento. Existe una comunidad en nuestro idioma mas no significa que exista una traduccion. Si lees algunos topics te podras enterar

Magento Community
Magento Community

guillermog
Jr. Member

Total Posts:  1

I am not aware of a new spanish translation avialable, but you can always try and see if a translation project is on the way and help get it done.
In any case, that will only translate the Magento interface, the user added content, all the listings posted, will remain in their original language unless you make them in spanish or manually translate them yourself.

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top