Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

PHP error - categorie

Hidde Beydals
Jr. Member

Total Posts:  2

Beste,

Ik ben momenteel bezig voor een klant, na het installeren van de template, het toevoegen van categorieën was ik aangekomen bij de producten. Ik heb toen 2 producten toegevoegd, ik wou ze gaan bekijken in de categorie maar i.p.v. dat er producten worden geladen krijg ik de volgende PHP error:

Fatal errorCall to a member function addMinimalPrices() on a non-object in /home/dvdshop/domains/dvdshop.nl/public_html/app/code/core/Mage/Catalog/Model/Resource/Eav/Mysql4/Product/Collection.php on line 865

Ik heb het bestand Collection.php vervangen door het originele Collection.php bestand met dit repareert het probleem niet.

Ik gebruik Magento met de volgende template/extenties:
- Fooman_GoogleAnalyticsPlus
- FreePOP_Theme
- Teaserbox
- Unirgy_Giftcert
- dutch_NL

Weet iemand wat hier het probleem is en hoe ik het kan repareren?

Met vriendelijke groet,
Hidde Beydals

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Gui
Guru

Total Posts:  588

Heb je dit probleem in de Frontend of Admin?

Als het om de frontend gaat zit het waarschijnlijk ergens in je theme niet goed. Die vraagt om addMinimalPrices maar bestaat kennelijk niet. Spit je catalog bestanden maar eens door. app/design/frontend/default/default/template/catalog

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top