Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Producten samenstellen

dawitte
Jr. Member

Total Posts:  8

Ik heb een vraagje over producten samenstellen / bundelen.

In onze toekomstige shop is het de bedoeling dat mensen niet alleen de producten los kunnen kopen maar ook als pakket.

Voorbeeld :

Product 1 = Schoefje
Product 2 = Moertje
Product 3 = Ophang rail

Nu wil ik een Product 4 aanmaken die Product 1 , 2 en 3 samenstelt als een pakket.
Ik weet dat het met attributen moet kunnen maar heeft iemand een goede NL tutorial hoe je dit makkelijk kunt maken. Of is er een andere manier?

Alvast bedankt voor het meedenken.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Bouwe26
Jr. Member

Total Posts:  4

Hallo! Ik weet wel dat er een Nederlandse tutorial is voor de Magento installatie. Hierin wordt ook besproken hoe je attributen aan kunt maken en zo verschillende (configurable) producten kan toevoegen. Misschien heb je hier wat aan!

http://www.mforum.nl/magento-video-tutorials/335-video-tutorial-magento-installatie-nederlands.html

Groeten Bouwe

Magento Community
Magento Community

Gui
Guru

Total Posts:  588

Je kan eenvoudig weg het volgende doen:

Nieuwe product toevoegen - click

Selecteer: attribuut groep
Selecteer: Bundle product
- click

Vul naam en beschrijving in en selecteer de producten waarvan je de bundel wilt maken (laatste tab linksonder) en klaar is Kees of in dit geval dawitte wink

Magento Community
Magento Community

dawitte
Jr. Member

Total Posts:  8

Allereerst bedankt voor jullie berichten.

Ik heb hem nu als grouped aangemaakt en het werkt al (bijna) zoals ik wil. ( dus product X bevat nu de producten A B en C )

Producten worden nu netjes allemaal weergeven in 1 product. De klant ziet nu alle lossen onderdelen en heeft de optie om deze in de winkelwagen te droppen. Tevens kan de klant nu ook de producten in de winkelwagen aanpassen ondanks deze in een grouped product zitten.

Nogmaals bedankt.

Hans

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top