Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Het aantal te bestellen artikelen in decimalen

vdheuvel
Jr. Member

Total Posts:  5

Beste mede-Magento-ers wink

Voor een webshop in modestoffen ben ik op de heilige zoektocht gegaan naar het kunnen bestellen in decimalen.
Om 1 of andere reden is dit schijnbaar totaal nooit een onderdeel van Magento geweest, en nu in 1.8 nog steeds niet.

Wat heb ik al geprobeerd ?

1) http://www.magentocommerce.com/boards/viewthread/228756/ <- dezelfde speurtocht + oplossing van iemand in Magento 1.5 maar dit produceert een dikke PHP error in Magento 1.8 en is erg ‘dirty’

2) elk product een configureerbaar product maken en dan een waslijst aan pulldowns krijgen van 0.1 tot 25.0 ofzo per stapje van 0.1 is ook totaal niet gewenst.

Ik denk dat ik toch niet de enige ben die dit probleem zal hebben , toch ?

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

vdheuvel
Jr. Member

Total Posts:  5

Ik heb zowaar zelf de oplossing gevonden:

Product > Manage products > Select a product > Inventory > Enable Inventory > Enable Quantity uses Decimals > Stepsize 0.1

Kanttekeningetje hier: Je produkt moet wel meer dan 1 euro in prijs zijn anders werkt het niet !!! Zocht me het schompes smile Toch bedankt als je mee ge=Googled hebt

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top