Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

[deleted] Orders die verder ook niet geopend kunnen worden

J_T_
Mentor

Total Posts:  1961
London-ish, UK

Ik had ze al eens eerder gezien maar erg sporadisch. Nu in de laatste week, zonder noemenswaardige veranderingen aan m’n systeem/installatie, heb ik er een stuk of 4 te pakken. Ze evrschinen als gewone bestellingen in de sales_order lijst maar met [deleted] achter de shop naam, geen klantnaam en 0 als totaalbedrag. Klik er op en je komt nergens, leeg scherm.

Weet iemand waar deze mislukte orders vandaan komen?

Ze krijgen een ordernummer die niet in de reeksen van mijn shops zijn. Gewoon 000000012 bijvoorbeeld. Het lijkt dus te zijn alsof iemand zo aan het klooien is, of zo’n oude klotebrowser heeft dat Magento het ook niet meer snapt en er een bestelling in gooit zonder te weten bij welke shop die nou eigenlijk hoort. Het mist vervolgens zoveel attributen (product, prijs, klant) dat het als lege bestelling verschijnt.

Anyway, dat is mijn theorie maar heb het nog nooit na proberen te bootsen of te debuggen.

Heeft iemand van jullie deze gezien en enig idee hoe deze onstaan?

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top