Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Multilanguage - godt på vej men sidder fast

uniquelady
Member

Total Posts:  65

Hej Alle smile

jeg sidder pludselig med et problem.
Jeg har fuldt instruktionerne med at lave en multilanguage shop, altså flere storeviews og installeret sprog på dem. Men nu sidder jeg i saksen - hvordan får jeg de produkter jeg har nu på engelsk, og får kun det engelske sprog associeret med engelsk storeview på nyshop.uniquelady.dk - det samme skal jeg have gjort med kategorierne?

jeg håber i har en god dag,

Michelle Nielsen

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

powerhosting.dk
Guru

Total Posts:  549

uniquelady.dk - 16 January 2010 03:41 AM

Hej Alle smile

jeg sidder pludselig med et problem.
Jeg har fuldt instruktionerne med at lave en multilanguage shop, altså flere storeviews og installeret sprog på dem. Men nu sidder jeg i saksen - hvordan får jeg de produkter jeg har nu på engelsk, og får kun det engelske sprog associeret med engelsk storeview på nyshop.uniquelady.dk - det samme skal jeg have gjort med kategorierne?

jeg håber i har en god dag,

Michelle Nielsen

Hej Michelle.

Du bør kunne vælge store-view under dine produkter. Der kan du redigere dine produkter for et specifikt storeview.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top