Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Ideal (ABN) verwijst naar engelstalige ideal pagina

smoothman36
Member

Total Posts:  52

Hallo,

“De laatste lootjes wegen het zwaarst” zeggen ze.

Ik heb ideal werkend voor de ABN en in de admin de taalinstelling op nederlands staan.
Echter wordt voor een betaling met ideal de klant doorgestuurd naar een engelstalige versie van https://internetkassa.abnamro.nl/ncol/prod/orderstandard.asp…

Is er een manier om die pagina in het nederlands te krijgen?

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

smoothman36
Member

*BUMP*
Dit moet iemand weten, ideal is toch al vaker geimplemteerd in Magento door mensen

Magento Community
Magento Community

Gui
Guru

Total Posts:  588

Is dat altijd of maak je gebruik van een Engelstalige browser versie?

Ik dacht dat je voor ABN de links nog moest aanpassen (zie het grote iDeal topic), maar dat weet ik niet zeker want ik werk met ING.

Magento Community
Magento Community

smoothman36
Member

Ik heb een nederlandse browser versie, en het gebeurt altijd als je doorgelinkt wordt door iDeal....

Ik ben al een tijdje op zoek naar de oplossing, die waarschijnlijk niet diep geworteld in de code is, maar kan het niet vinden…

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top