Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

UPS Worldship

_Lobo_
Member

Total Posts:  35

Estimados,

Alguien ya a podido configurar el servicio de shipping con UPS? A mi no me funciona hay que cambiar algo en el URL Gateway?

Tienen experiencia con Woldship? esta es una palicacion de UPS que la configuran para que se ingresn pesos medidas y direccion de envio y te da el costo del envio exacto tomando en consideracion la clase se que le a asignado a tu empresa.
Ejemplo, nosotros somos clase 100 lo cual nos da un mejor precio clase 200 es mas caro clase 50 enivas fierros y no te importa el trato que les den cuesta mucho menos.

Como podemos hacer funcionar el Worldship o los calculos del mismo con el magento para que el calculo del envio sea preciso?

Gracias,
Lobo

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Josue4ever
Sr. Member

Total Posts:  138
Mexico DF

Bueno si tu pudieras explicarnos un poco acerca de esto te lo agradeceriamos smile

Magento Community
Magento Community

_Lobo_
Member

Total Posts:  35

Esta es la respuesta de UPS ...

Dear Christian,

Thank you for your response. The UPS systems do not have a product classify option except for Dangerous Goods.

The UPS Online Tools Rate and Service Selection Tool will provide you with the same rates as WorldShip.

UPS OnLine Tools are Internet-based applications that add a new level of customer service throughout your company and functionality to your e-commerce Web site or enterprise application. With UPS OnLine Tools, your customers can track products they have purchased online, compare and choose from a variety of shipping services that best serve their needs, and handle shipping logistics - including returns - more efficiently than ever before.

More information may be found at the following sites:

http://www.ups.com/content/us/en/bussol/offering/technology/automated_shipping/online_tools.html

http://www.ups.com/e_comm_access/faqs

Please contact us if you need any additional assistance.

Daniel McCroskey
UPS Technical Support

Magento Community
Magento Community

Josue4ever
Sr. Member

Total Posts:  138
Mexico DF

Bueno esto de lo que tu hablas es para envios internacionales. Creo que tu ya tienes algo de experiencia porque tinees una tienda la cual envia alrededor del mundo. Hay tarifadores que indican automaticamente. Tengo entendido que segun si funciona con Magento solo hay que encontrar como configura. Pero que buen tema encontraste.

saludos

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top