Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Toolbar customizen

michelkompanje
Jr. Member

Total Posts:  15

Is het mogelijk de toolbar te customizen?

Ik wil graag aan de bovenkant van een categoriepagina alleen het gedeelte van sort + aantal per pagina + aantal producten (totaal).
Aan de onderkant wil ik dan de pagina’s weergegeven.

Die functie van ToolbarHTML is niet heel lekker omdat die moeilijker is om te customizen qua functies.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

cupiflow
Jr. Member

Total Posts:  6

Dus eigenlijk wil je het boven menu aanpassen met buttons gelinkt naar pagina’s

Magento Community
Magento Community

michelkompanje
Jr. Member

Total Posts:  15

cupiflow - 02 January 2010 10:19 AM

Dus eigenlijk wil je het boven menu aanpassen met buttons gelinkt naar pagina’s

ik wil graag dat mensen de ‘pager’ functie alleen onderaan de pagina kunnen gebruiken. Boven aan moeten ze dus niet door kunnen klikken naar de volgende pagina. Echter de functie van Toolbar wordt tweemaal op de zelfde wijze ingeladen. Hier kun je dus wel wat in veranderen of verwijderen, maar niet effectief.

Op de volgende pagina zie je het voorbeeld:

http://www.amazon.com/Arts-Calendars-Books/b/ref=amb_link_7702902_3?ie=UTF8&node;=67262&pf;_rd_m=ATVPDKIKX0DER&pf;_rd_s=browse&pf;_rd_r=0FDFP9XSDDNRPE6Z7YB7&pf;_rd_t=101&pf;_rd_p=495159091&pf;_rd_i=67240

Het is ook heel onlogisch om een pager bovenaan neer te zetten (behalve voor mensen die de hele tijd scrollen. Mensen scrollen door het aanbod en klikken wanneer het ‘op’ is verder. Pagina nummers van een boek zet je ook niet boven en onder neer. Die discussie is in dit geval minder belangrijk. Ik ben benieuwd of je mij kunt helpen.

Magento Community
Magento Community

Gui
Guru

Total Posts:  588

Zoek in template/catalog/product/list.phtml naar:

<?php echo $this->getToolbarHtml() ?>

Magento Community
Magento Community
Magento Community