Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Verzendwijze: afhalen op meerdere locaties

felixvictor
Jr. Member

Total Posts:  9
Almere

Hallo,

Weet iemand een oplossing voor de volgende wens:

Goederen kunnen worden verzonden of afgehaald worden.
Tot zover geen probleem.

De goederen kunnen echter op meerdere locaties opgehaald worden.
Het zou dus mooi zijn als ik meerdere verzendwijzen voor afhalen zou kunnen maken.
Ik kan hiervoor de verzendwijze: “Gratis verzending “gebruiken, maar die zou dan een aantal keren voor moeten komen.
Het zou nog mooier zijn als dan de transactionele e-mailberichten ook naar het desbetreffende afhaaladres zouden gaan.

Weet iemand hier raad mee?

Met vriendelijke groet,

Felix

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

felixvictor
Jr. Member

Almere

Ik heb onderstaande extensie gevonden, maar als ik me bij deze aanbieder inschrijf krijg ik geen bevestigings-email en dus schiet ik hier niets mee op.
“Store Pickup Shipping Module”

Deze extensie wordt niet op de officiële manier middels een extension key geïnstalleerd.
Misschien is er iemand die deze extensie heeft.

Felix

Magento Community
Magento Community

felixvictor
Jr. Member

Almere

Vreemd dat er geen enkele reactie is op een topic die ik plaats op dit forum.
Inmiddels heb ik e.e.a. zelf al opgelost.

Felix

Magento Community
Magento Community

J_T_
Moderator

Total Posts:  1961
London-ish, UK

De oplossing delen zou dan mooi zijn. Het ontbreken van een reactie lees ik als een gebrek aan oplossingen. Ironisch om dan niet de oplossing te delen.

Ik zou zelf een pick-up module dupliceren, met unieke namen. Zo kun je dan voor iedere locatie een installeren. Het emailgedeelte zal dan toegevoegd moeten worden, afhankelijk van of dat er al bij in zat.

Magento Community
Magento Community

felixvictor
Jr. Member

Almere

Je hebt gelijk. Sorry. Ik was een beetje teleurgesteld in dit forum en had me al voorgenomen om gewoon naar het internationale forum te gaan, maar zo zal het Nederlandse forum nooit tot een goed niveau komen,

Ik heb deze extensie geïnstalleerd: ( zie onderstaande link)

http://www.magentocommerce.com/extension/reviews/module/306

Is al een stap in de goede richting.

Magento heeft standaard geen E-mail notifications. De betreffende winkel krijgt dus geen bericht als er een nieuwe bestelling e.d geplaatst is.
Hiervoor heb ik ook nog een extensie gevonden:

http://adjustware.com/shop/magentomods_admin_email_notifications.html#media

Nu blijft nog een probleem over dat er een e-mail notification van de bestelling gestuurd moet worden naar het e-mailadres dat gekoppeld is aan het betreffende afhaaladres.

Dat wordt waarschijnlijk maatwerk.

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top