Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Lagerstyring ved tilpasningsmuligheder. (svar fundet)

DanielRabaek
Sr. Member

Total Posts:  79

Hej igen..

Eksempel:
Jeg har et produkt der fåes i farverne blå og rød.
Jeg laver derfor under oprettelsen af produktet, under “tilpasningsmuligheder”, sÃ¥ledes at man skal vælge farven ved at krydse af i en boks.

Nu kommer spørgsmålet.
Hvordan laver jeg sådan at den ved at jeg måske har 25 af den ene slags på lager men kun 2 af den anden slags ?

På forhånd tak

Med venlig hilsen
Daniel

BikeiN.dk er en webshop med cykelydstyr til din racercykel. Find blandt andet dit nye Lightweight hjulsæt, din næste Storck ramme eller dine Bank Quick Release

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

powerhosting.dk
Guru

Total Posts:  549

bikebusiness - 26 December 2009 12:43 PM

Hej igen..

Eksempel:
Jeg har et produkt der fåes i farverne blå og rød.
Jeg laver derfor under oprettelsen af produktet, under “tilpasningsmuligheder”, sÃ¥ledes at man skal vælge farven ved at krydse af i en boks.

Nu kommer spørgsmålet.
Hvordan laver jeg sådan at den ved at jeg måske har 25 af den ene slags på lager men kun 2 af den anden slags ?

På forhånd tak

Med venlig hilsen
Daniel

BikeiN.dk er en webshop med cykelydstyr til din racercykel. Find blandt andet dit nye Lightweight hjulsæt, din næste Storck ramme eller dine Bank Quick Release

Hvis du ønsker lagerstyring, skal du oprette produkterne som fx. configurable products og så give varianterne et lagertal.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top