Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

ERR_TOO_MANY_REDIRECTS domein doorlinken

Rwin
Jr. Member

Total Posts:  1

Mijn Magento Go webshop is niet goed bereikbaar.. Je krijg heel vaak de melding “Deze webpagina bevat een omleidingslus” wanneer je naar mijn webshop gaat. Foutcode: ERR_TOO_MANY_REDIRECTS.

Heb het op verschillende apparaten en browsers getest, maar allemaal met het zelfde resultaat.
Ik probeer een .nl domein door te linken naar mijn webshop en denk dat het hier fout gaat, wanneer ik dit uitzet gaat het namelijk goed maar dan staat er mijnwebshop.gostorego.com bovenin de browser en dat wil nou juist ik niet.

Ik heb al contact opgenomen met mijn webhosting provider en die geven aan dat het komt doordat ik gebruik maak van CMS..?

Bij voorbaat dank voor jullie hulp!

Erwin

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top