Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Problemen met berekening BTW in Magento

wjansen
Jr. Member

Total Posts:  22

Ben nu ruim 4 weken bezig met het opzetten van een magento store. Alle artikelen zitten er nu in. Het overgrote deel van de site werkt. Alleen krijg ik de BTW niet getoond of berekend. Ik heb al op verschillende plekken gekeken waar ik deze aan kan zetten, maar krijg dat niet voor elkaar. Ik heb een attribuut “19 procent” aangemaakt in de hoop dat ik deze kon toewijzen, maar ook dat lukte niet. Onder het kopje “Verkopen > BTW > Beheer Belastingzondes & Tarieven” had ik verwacht de BTW te kunnen activeren, Helaas ook hier zonder resultaat. Wie o Wie heeft voor mij de oplossing?

Bij voorbaat dank

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Mindstretch
Guru

Total Posts:  398
Enschede

wjansen - 22 December 2009 10:43 AM

Wie o Wie heeft voor mij de oplossing?

Bij voorbaat dank

Stuur even een PM met daarin de logingegevens. We passen het graag belangeloos voor je aan.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top