Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Product toevoegen in manage categories

Marthin7825
Jr. Member

Total Posts:  2

Goedemiddag,

Wellicht kan iemand mij helpen met het volgende.

Ik zou graag een product willen toevoegen aan een categorie.
Dit kun je standaard in magento doen bij Manage Products -> Product selecteren -> Categories.

Echter zou ik ook graag de mogelijkheid willen hebben om producten toe te voegen bij Manage Categories -> Categorie selecteren -> Category Products. (hier kun je nu alleen een overzicht vinden)

Weet iemand een module/extension of manier hoe ik dit kan bereiken?

Alvast bedankt voor de hulp!

Met vriendelijke groet,

Martin

Image Attachments
magento question.jpg

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

stenkate
Jr. Member

Total Posts:  21
Amsterdam

Bij mijn weten kan dit gewoon hoor vanuit Manage Categories -> Categorie selecteren -> Category Products.
Kies in de eerste kolom voor No in plaats van Yes, en zoek dan het gewenste product op. Vervolgens vink je die aan, en staat je product in de categorie. Zo werk ik ook vaak.

Zie voor een screenshot die ik in de Magento demo backend heb gemaakt: http://screencast.com/t/LoF3J6qJh

Magento Community
Magento Community

Marthin7825
Jr. Member

Total Posts:  2

stenkate - 15 November 2013 08:44 AM

Bij mijn weten kan dit gewoon hoor vanuit Manage Categories -> Categorie selecteren -> Category Products.
Kies in de eerste kolom voor No in plaats van Yes, en zoek dan het gewenste product op. Vervolgens vink je die aan, en staat je product in de categorie. Zo werk ik ook vaak.

Zie voor een screenshot die ik in de Magento demo backend heb gemaakt: http://screencast.com/t/LoF3J6qJh

Bedankt!

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top