Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Erhvervsside

arganolie
Jr. Member

Total Posts:  7

Hej med jer

Jeg er i gang med at udvikle henholdsvis en privat- og erhvervsside på samme system.
Mit spørgsmÃ¥l gÃ¥r pÃ¥ at under erhvervsbestilling, kunne det være klart at fortrække og nøjes med et trin under bestilling - findes der metoder hvorpÃ¥ jeg kan nøjes med et trin, men stadig udnytte at kunden kan lægge varer i kurven og “gÃ¥ til bestilling”, samtidig med at magento registrere bestillingen?

Hvis jeg skal skære det lidt ud, sÃ¥ skal foregÃ¥ sÃ¥ledes at kunden lægger en varer i kurven, gÃ¥r til bestilling, skriver navn, adr, tlf, leveringsfrekvens osv… Klikker bestil, og dermed skulle det være det - vi skal selv oprette kundens konto pÃ¥ systemet, der skal ikke sendes bekræftelsesmail ud osv… Egentlig som pÃ¥ de gamle html sider, hvor man skrev et par formularer kunden skal udfylde og i stedet for at sende det til en mail, skal det registreres i magento.

Jeg kan ikke rigtig lurer den bedste metode selv, men håber beskrivelsen rammer nogenlunde!

pft.

/A

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

powerhosting.dk
Guru

Total Posts:  549

amc83 - 16 December 2009 07:24 AM

Hej med jer

Jeg er i gang med at udvikle henholdsvis en privat- og erhvervsside på samme system.
Mit spørgsmÃ¥l gÃ¥r pÃ¥ at under erhvervsbestilling, kunne det være klart at fortrække og nøjes med et trin under bestilling - findes der metoder hvorpÃ¥ jeg kan nøjes med et trin, men stadig udnytte at kunden kan lægge varer i kurven og “gÃ¥ til bestilling”, samtidig med at magento registrere bestillingen?

Hvis jeg skal skære det lidt ud, sÃ¥ skal foregÃ¥ sÃ¥ledes at kunden lægger en varer i kurven, gÃ¥r til bestilling, skriver navn, adr, tlf, leveringsfrekvens osv… Klikker bestil, og dermed skulle det være det - vi skal selv oprette kundens konto pÃ¥ systemet, der skal ikke sendes bekræftelsesmail ud osv… Egentlig som pÃ¥ de gamle html sider, hvor man skrev et par formularer kunden skal udfylde og i stedet for at sende det til en mail, skal det registreres i magento.

Jeg kan ikke rigtig lurer den bedste metode selv, men håber beskrivelsen rammer nogenlunde!

pft.

/A

Hej AMC

MÃ¥ske OneStepCheckout kunne være en løsning for dig ?  Se evt. checkout-forløbet i vores demoshop

Magento Community
Magento Community

arganolie
Jr. Member

Total Posts:  7

Ser ganske fornuftigt ud, men er det muligt at fjerne trin 2 og 3 for det modul? Og hvad koster sådan en fætter?

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top