Magento Forum

Page 6 of 6
ePay lancerer betalingsmodul til Magento

moweesteffen
Member

Total Posts:  51

Den trækker heller ikke varen ud fra lageret her hos os! Er en alvorlig fejl som skal rettes! - Er umuligt at holde lagerstyring ellers

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

JesperDK
Sr. Member

Total Posts:  87
Denmark

Hej alle,

Vil bare fortælle at ePay har lavet en ny betaversion af betalingsmodulet, som har rettet fejlen med lageret der ikke tæller ned.

Jeg har kun testet det hurtigt, men ikke fundet fejl eller problemer med det. Så opgrader evt. jeres modul til seneste betaversion og se om det løser tingene smile

Hilsen

Jesper

Magento Community
Magento Community

Compuland
Guru

Total Posts:  374
Denmark

Det er bare super det her. Takker

Har dog lige 2 spørgsmål.

1. Efter jeg skiftede til layout som kører i magento design, ser det ikke ud til at den kører i “test” mode mere. Dvs den udfylder ikke selv kort nr mm?
2. Der er efter gennemført bestilling,og man har genereret en fakutra. Der får man muligheden for at hæve online/hæv ikke. Er det Nu muligt at hæve beløbet direkte via admin delen i shoppen?

Magento Community
Magento Community

powerhosting.dk
Guru

Total Posts:  549

Compuland - 22 April 2009 07:34 PM

1. Efter jeg skiftede til layout som kører i magento design, ser det ikke ud til at den kører i “test” mode mere. Dvs den udfylder ikke selv kort nr mm?
2. Der er efter gennemført bestilling,og man har genereret en fakutra. Der får man muligheden for at hæve online/hæv ikke. Er det Nu muligt at hæve beløbet direkte via admin delen i shoppen?

Hej Compuland

1: Der er en liste over dummy-kort til test af ePay her: http://www.magento-tips.dk/2009/04/test-dankort-til-den-integrerede-epay.html

2: Nej, men næsten. Det kræver dog at du bruger ePay Business Og så skal der håndkodes et kald til ePay´s API.
Kontakt os for yderligere info.

God vind med shoppen!

Magento Community
Magento Community

Compuland
Guru

Denmark

powerhosting.dk - 22 April 2009 08:58 PM

Compuland - 22 April 2009 07:34 PM

Hej Compuland

1: Der er en liste over dummy-kort til test af ePay her: http://www.magento-tips.dk/2009/04/test-dankort-til-den-integrerede-epay.html

2: Nej, men næsten. Det kræver dog at du bruger ePay Business Og så skal der håndkodes et kald til ePay´s API.
Kontakt os for yderligere info.

God vind med shoppen!

Tak for hurtig svar.

Men den “hæv online” funktion der er nu. den gør sÃ¥ ingen ting eller?

Magento Community
Magento Community

Compuland
Guru

Denmark

Hvordan med den funktion hvor kunden vælger sin kort type. Den er forsvundet/automatiseret når man integrerer betalings modulet i magento design?

En anden ting. Er det kun mig der oplever at hvis jeg benytter mig af ePay’s epay.modified.txt sÃ¥ fjerner den de forskellige ting ikke kun pÃ¥ betalings siden. Men pÃ¥ ALLE sider?

Magento Community
Magento Community

Jimmy Rittenborg
Member

Total Posts:  48
Denmark

Er der stadig ingen der har fået Magento til at linke alt relativt?

Magento Community
Magento Community

Jimmy Rittenborg
Member

Total Posts:  48
Denmark

Oops sorry.. fejlen var at jeg havde Fooman Speedster Extension installeret..

Magento Community
Magento Community

jesperunna
Jr. Member

Total Posts:  15

epay_tk - 08 March 2009 07:42 PM

Derfor - har du en tabel, der hedder “epay_order_status” oprettet i din mysql?

Du kan prøve at eksekvere disse 2 SQL’er mod din database, og se om det ikke hjælper dig.

delete from ‘core_resource’ where code = ‘epay_setup’;

CREATE TABLE if not exists `epay_order_status` (
`orderid` VARCHAR(45) NOT NULL,
`tid` VARCHAR(45) NOT NULL,
`status` INTEGER UNSIGNED NOT NULL DEFAULT 0 COMMENT ‘0 = unpaid, 1 = paid’,
`amount` VARCHAR(45) NOT NULL,
`cur` VARCHAR(45) NOT NULL,
`date` VARCHAR(45) NOT NULL,
`eKey` VARCHAR(45) NOT NULL,
`fraud` VARCHAR(45) NOT NULL,
`subscriptionid` VARCHAR(45) NOT NULL,
`cardid` VARCHAR(45) NOT NULL,
`transfee` VARCHAR(45) NOT NULL
);

Jeg har samme problem - bliver sendt til en blank side. NÃ¥r jeg tjekker min database er epay_order_status dog oprettet - bare med en ekstra kolonne: “cardnopostfix”! Jeg gÃ¥r ud fra, at dette er tilføjet i en senere version. Det er mÃ¥ske en god idé at tilføje til din tidligere løsningsmodel, sÃ¥ andre ikke komme til at lave en forkert opdatering af deres databaser. smile

Da jeg fandt frem til at tabellen allerede findes i min database, er mit problem med den blanke side på http://www.domæne.dk/epay/standard/redirect dog ikke løst. Jeg kan se at der absolut ingen ting bliver hentet ind i min content-div. Nogen idé om, hvad der kan være galt? Kører Magento CE 1.7.0.2

------------------LØST---------------------
Jeg skulle kopiere filer over i mit custom template, iht. pkt. 11 her: http://magento.dk/vejledning-til-magento-og-betalingssystem

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top
Page 6 of 6