Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Paypal payments en 302 redirect die niet werkt

dkuik
Jr. Member

Total Posts:  4

Hallo allemaal,

Het volgende probleem doet zich voor:

We willen graag betalen via paypal, als ik dit op mijn laptop uitvoer is dit geen probleem. echter als ik dit op welke pc dan ook verder probeer op het werk. Dan stuurt de browser ons niet door naar paypal website. We zien dan een button met de tekst, als je niet binnen 10 seconden wordt doorgeleid. Dan klik hier. Ook deze button geeft een no go.  Vele klanten klagen dat ze deze problemen ondervinden. Ik heb mezelf al rot gegoogled, echter geen enkele optie bied enige oplossing.

Bij paypal krijg ik te horen dat ze geen betalingen in een frame accepteren (vreemd dat ze dat dan wel op mijn laptop doen ofnie)
Ik heb al gekeken of het misschien server gerelateerd is omdat op het werk alles in een netwerk hangt behalve mijn laptop, echter als ik deze toevoeg aan het domein kan ik op me laptop nog gewoon betalen via paypal en wordt netjes doorgestuurd. Ik heb dit nu getest met meerdere pc’s en met de browsers chrome, firefox en IE, deze werken alle op mijn laptop, echter niet op de werk pc’s.

We maken gebruik van de standaard door magento meegeleverde paypal module zonder tussenprovider. Dit alles speelt zich af in een Magento CE 1.7.2 Omgeving.

Misschien dat er nog andere mensen zijn die dit probleem ondervinden of hebben ondervonden en mogelijk nog een oplossing kunnen aanbieden, ik ben het spoor kwijt!

Alvast bedankt voor het lezen, en nog een fijne dag gewenst.

Mvg,

Dennie

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top