Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Categorie link deactiveren in hoofd categorie menu. 

Raval1959
Jr. Member

Total Posts:  6

Hallo, ik ben nu een klein jaar bezig met het Magento en ik vind het een razend interresant platform.
Maar ik loop nu toch tegen een probleem aan waarbij ik hulp nodig heb.

Ik heb in het grayscale theme een categorie menu aangemaakt. Onder enkele van de menuknoppen zitten sub-categorieen.
Nu wil ik het zo hebben dat die knoppen waaronder een sub-categorie zit niet klikbaar zijn cq geen link hebben naar de hoofd-categorie.

Het moet zo zijn dat als je de hoofd-catergorie knop (waaronder een sub-categorie zit) aanklikt er alleen een dropdown menu zichtbaar wordt met de sub-categorieen, die wel klikbaar zijn.
Alle knoppen waaronder verder geen sub-categorie zit moeten wel doorlinken naar de desbetreffende categorie.

Heb wel het een en ander gevonden op internet ....maar het werkt niet bij mij of ik doe iets verkeerd.

Magento versie: 1.7.0.2

Wie weet raad?

Image Attachments
ScreenShot078.jpg

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top