Magento Forum

Hvordan centrerer jeg de links som er i min footer? 

casperbolsen
Member

Total Posts:  34

Hej Magento Experter

Hvordan fÃ¥r jeg centreret mine links som ligger i footeren? Det virker om om at det bestÃ¥r af to “dele” de første er nogle jeg selv har lavet og resten er nogle som ligger fast i magento. SÃ¥ hvis jeg f.eks. ændre float:left til float:center sÃ¥ er det kun dem jeg selv har “lavet” som bliver centreret.... (se vedlagt billede)

Mvh
Casper

Image Attachments
Billede 1.png

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

coolmagento_DK
Sr. Member

Total Posts:  222
Toftlund

casperbolsen - 18 November 2009 03:24 AM

Hej Magento Experter

Hvordan fÃ¥r jeg centreret mine links som ligger i footeren? Det virker om om at det bestÃ¥r af to “dele” de første er nogle jeg selv har lavet og resten er nogle som ligger fast i magento. SÃ¥ hvis jeg f.eks. ændre float:left til float:center sÃ¥ er det kun dem jeg selv har “lavet” som bliver centreret.... (se vedlagt billede)

Mvh
Casper

Hej Casper,
For dem som er Magento default, så vil jeg mene at du skal ændre dem i magento filerne, altså footer.phtml eller hvor kaldet kommer fra.
Alternativt kan du måske ændre dem via CSS filerne, enten boxes.css eller page.css ?

/Kent

Magento Community
Magento Community

casperbolsen
Member

Total Posts:  34

Hej Kent

Jeg har prøvet at ændre det i mine css, men da det er to dele så bliver det kun halvdelen som ryger i centeret. Hvordan kan jeg centere i en .phtml fil? Skal dette gøres ligesom i en alm html altså med <center>xxx</center> eller er der en anden måde at skrive det på? Har været inde og kigge i min footer.phtml fil da det ville være mest logisk at skulle ændre den, men er det overhoved den rigtige fil?

Mvh
Casper

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top