Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Konfigurabelt produkt

Prowler_DK
Jr. Member

Total Posts:  5

Efter at have trawlet nettet tyndt for et svar/løsning pÃ¥ hÃ¥ndtering af “configurable product” mÃ¥ jeg bare sige at enten var jeg uheldig med løsninger der ikke var opdateret til sidste version eller ogsÃ¥ gik indlægget pÃ¥ noget andet, eller ogsÃ¥ er jeg bare hamrende dum til at google.

Det bringer mig så hertil. (Har iøvrigt søgt her uden held)

What to do if:
Man har 10 forskelligt farvede t-shirt, i 10 forskellige størrelse, 5 forskellige former på halsudskæring, og 10 forskellige tryk på brystet.

<b>Skal man så lægge 1 t-shirt ind i 10 forskellige str. GANGE 5 med forskellig halsudskæring GANGE 10 tryk ?¿</b>

Hilsen
Jan

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Torben
Sr. Member

Total Posts:  149

Prowler_DK - 15 November 2009 12:51 PM

Skal man så lægge 1 t-shirt ind i 10 forskellige str. GANGE 5 med forskellig halsudskæring GANGE 10 tryk ?

Ja. Hver enkelt variant er jo et separat varenummer på lager og derfor skal de alle oprettes som simple produkter i Magento. Husk at oprette dem med det rigtige sæt af egenskaber første gang eller skal du starte forfra. Når alle varianter er oprettet kan du samle dem i et konfigurerbart produkt.

Magento Community
Magento Community

LouiseE
Jr. Member

Total Posts:  18

Hej

Jeg foretrækker at oprette det konfigurerbare produkt først og bruge hurtigoprettelsen til varianter. Jeg har også 64 varianter af nogle produkter og det er klart nemmere at bruge hurtigoprettelsen. Desuden hjælper det til at der konsistens i de interne varenavne så det er nemmere at se hvilke simple produkter, der er varianter i et konfigurerbart produkt.

Hilsen Louise E

Magento Community
Magento Community

powerhosting.dk
Guru

Total Posts:  549

Prowler_DK - 15 November 2009 12:51 PM

--snip

What to do if:
Man har 10 forskelligt farvede t-shirt, i 10 forskellige størrelse, 5 forskellige former på halsudskæring, og 10 forskellige tryk på brystet.

<b>Skal man så lægge 1 t-shirt ind i 10 forskellige str. GANGE 5 med forskellig halsudskæring GANGE 10 tryk ?¿</b>

Hilsen
Jan

Tag et kig pÃ¥ “hurtig opret” varianter i under associated products nÃ¥r du har oprettet super-produktet. AltsÃ¥ det konfigurable.

Guide

screencast

God vind med shoppen!

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top