Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

“Eigen opties” toevoegen mislukt

jeanpierre_nl
Jr. Member

Total Posts:  29

Hoi,

Ik had dit topic al een keer aangemaakt maar om de een of andere reden is mijn hele account en alle berichten ge-delete. Maargoed dat terzijde…

Ik ervaar problemen met het toevoegen van “Eigen opties” (Custom options) bij een ‘simple product’. Het lukt mij niet om er meer dan een stuk of 3, 4 toe te voegen. Wanneer ik nog meer wil toevoegen en op Opslaan klik dan komt er wel een berichtje in het groen dat zegt ‘Product opgeslagen’ maar de zojuist toegevoegde optie staat er niet bij.

Ik heb geprobeerd een nieuw product aan te maken, cookie instellingen onder configuratie aangepast, firefox, IE geprobeerd maar zonder resultaat. Iemand enig idee??

mvg,
Sean

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top