Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Auteur-boek relatie

Jonathan H
Jr. Member

Total Posts:  2

Beste mensen,

Voor een klant ben ik bezig met het maken van een webshop waar boeken verkocht gaan worden. Na het vergelijken van verschillende e-commercepakketten viel mijn oog op Magento. Tot nu toe (ik heb inmiddels dingen geïnstalleerd, geconfigureerd en geoptimaliseerd) ziet het er prachtig uit. Echter ik loop nu tegen een probleem aan.

Wat ik wil is al eerder besproken, in 2008. In dat topic wordt helaas geen goede to-the-point oplossing voor het ‘probleem’ gegeven.

Het zit namelijk zo: bij boeken heb je de auteur-boek relatie. Een auteur kan meerdere boeken hebben en boeken kunnen meerdere auteurs hebben. De bedoeling is dan dat je door kunt klikken naar een pagina met alle titels van een bepaalde auteur. Ook moet de bezoeker natuurlijk kunnen zoeken op auteur.

Heeft iemand tips hoe dit het beste te realiseren is? Misschien heb je zoiets als dit zelf wel eens gemaakt?

Ik heb nog bijna geen Magento-ervaring of -kennis, dus ik kan er zelf niet goed uitkomen. Ik heb wel vrij veel PHP- en MySQL kennis en ervaring en ik ken de principes van OO-programmeren, dus ik hoop er met jullie hulp wat van te kunnen maken.

Alvast bedankt!

Groet,
Jonathan

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top