Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

spam in huidige vertaling magento

MarcelP102
Member

Total Posts:  55

Wanneer ik de source van de emails bekijk die de klanten krijgen als ze een bestelling plaatsen zie ik dat er spam in staat naar telescoop punt nl als anchor tekst van de webshop logo? andere hier ook last van? Heb dit sinds 6 nov. (in dat weekend heb ook alles in magento connect geupdate dus waarschijnlijk ook de NL vertaling)

is namelijk best vreemd want gmail geeft deze tekst weer (ipv het plaatje) in de eerste 10 woorden dat je ziet in de overzichtpagina van al je emails

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

1XL-design
Member

Total Posts:  47
Ibiza

Ik denk niet dat er opzet in het spel is. Je kan de anchor teksten toch gewoon verwijderen? Je zult toch de emailadressen, plaatjes en het telefoonnummer moeten aanpassen in de te versturen mails…

Magento Community
Magento Community

symfony XIB
Jr. Member

Total Posts:  18
The Netherlands

Geloof ook niet echt dat opzet is,

Maar misschien wel handig om dit te fixen smile

Magento Community
Magento Community