Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Søger en der kan hjælpe mig med det sidste

DanielRabaek
Sr. Member

Total Posts:  79

Hej

Jeg har arbejdet lidt med en magento webshop men mangler lidt hjælp til at få det sidste lavet færdig.
Det er ikke en design opgave.
Det er opgaver som en menu i venstre side, produkt sider for hver kategori, noget hjælp angående faktura og nogle små rettelser i checkout delen.
Det er nogle småting men nogle vigtige ting at få styr på.
Har en liste som jeg kan sende.

Skriv til for at få mere at vide om opgaven.

Med venlig hilsen
Daniel

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

powerhosting.dk
Guru

Total Posts:  549

bikebusiness - 09 November 2009 12:07 AM

Hej

Jeg har arbejdet lidt med en magento webshop men mangler lidt hjælp til at få det sidste lavet færdig.
Det er ikke en design opgave.
Det er opgaver som en menu i venstre side, produkt sider for hver kategori, noget hjælp angående faktura og nogle små rettelser i checkout delen.
Det er nogle småting men nogle vigtige ting at få styr på.
Har en liste som jeg kan sende.

Skriv til for at få mere at vide om opgaven.

Med venlig hilsen
Daniel

Hej Daniel.  Det er jeg da sikker pÃ¥ vi kan hjælpe dig med. Smid mig listen pÃ¥ , sÃ¥ finder jeg en udvikler og et overslag til dig.

Alternativt kan du spørge Henrik fra danskwebinnovation om han har tid til at hjælpe dig.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top