Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Hvor styrerer jeg højre kolonne på min forside? 

joomalbro
Jr. Member

Total Posts:  23

Jeg er igang med at style en shop: smarthjem.dk

Jeg har imidlertid det problem at jeg ikke kan hitte ud af hvor jeg styrer forsidens højre kolonne - dvs indkøbskurven og billedet nedenunder.
Jeg ville jo formode at det lå i en cms side eller en statisk blok, men det ligger ingen af stederne. Venstre kolonne og midterkolonnen ligger i en cms side som jeg kan tilgå fra backenden.

Billedet:
http://www.smarthjem.dk/skin/frontend/default/default/images/media/col_right_callout.jpg

såvel som indkøbskurven, må jo ligge i noget html/php et ellert sted - men hvor? Er der nogen der kan hjælpe mig på vej?

Kh
Bjørn

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

powerhosting.dk
Guru

Total Posts:  549

joomalbro - 05 November 2009 05:22 AM

Jeg er igang med at style en shop: smarthjem.dk

Jeg har imidlertid det problem at jeg ikke kan hitte ud af hvor jeg styrer forsidens højre kolonne - dvs indkøbskurven og billedet nedenunder.
Jeg ville jo formode at det lå i en cms side eller en statisk blok, men det ligger ingen af stederne. Venstre kolonne og midterkolonnen ligger i en cms side som jeg kan tilgå fra backenden.

Billedet:
http://www.smarthjem.dk/skin/frontend/default/default/images/media/col_right_callout.jpg

såvel som indkøbskurven, må jo ligge i noget html/php et ellert sted - men hvor? Er der nogen der kan hjælpe mig på vej?

Kh
Bjørn

Hej Bjørn.

Tag et kig på Designers guide Den giver en god forklaring på hvordan de forskellige kolonner er opbygget.

God vind med shoppen!

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top