Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

BBS Netaxept betalingsmodul (gratis)

Roy Andre
Sr. Member

Total Posts:  209

Vi har nå lansert BBS Netaxept-modulen til Magento som en gratis modul for alle! Modulen er fullt supportert av Trollweb til alle som signer opp gjennom oss - og vi tilbyr også gratis installasjon og assistanse ut året til alle som ønsker det.

BBS Netaxept-modulen støtter alt det blant annet DIBS har, i tillegg til at alle tilleggstjenester som anti-svindel, telefonsupport, etc er inkludert. Modulen støtter også BankID, dvs ved å etablere en BankAxess-avtale med din bank kan dine kunder betale direkte med BankID fra sin nettbank. Fordelene med dette er at du slipper transaksjonsgebyret på 1,9-2,5% fra kredittkort-innløser, i tillegg til at oppgjøret på slike transaksjoner går raskere.

Husk å fylle ut vårt BBS søknadsskjema nedenfor for å kunne ta i bruk modulen. Du finner også link til disse skjemaene direkte i Magento Admin etter at du har installert modulen.

Steg 1) - Installer BBS Netaxept-modulen gjennom MagentoConnect
Steg 2) - Last ned og fyll ut BBS Netaxept søknadsskjema
Steg 3) - Last ned og fyll ut Teller søknadsskjema

Dersom du har spørsmål til skjemaene eller priser kan du sende oss en epost på eller ringe oss på telefon 47230804 mellom 0900-1700 hele uken (inkl helg), helt kostnadsfritt selvsagt.

Spesialtilbud til alle Netaxept Plus-kunder ut 2009:
Alle som velger Netaxept Plus-pakken sammen med søknadsskjemaet ovenfor får 200 gratis transaksjoner inkludert i månedsprisen. Plus-pakken gir også gratis telefonsupport og gode anti-svindel løsninger inkludert.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

erlinghamso
Jr. Member

Total Posts:  11

Vi har akkurat bestemt oss for å bytte til BBS fra DIBS hovedsaklig på grunn av det håpløse designet DIBS har på betalingsvinduet (jeg tilbød meg til og med å designe nytt til dem gratis, men det fikk jeg aldri svar på).

Gjorde forøvrig en utregning (med forbehold om feil): Hvis man har 67 transaksjoner eller mer i måneden, så vil Netaxept Plus-pakken med tilhørende kampanje være det rimeligste alternativet*. Fikk også bekreftet at de 200 inkluderte transaksjonene i måneden gjelder i all overskuelig fremtid.

* (I utregningen så har jeg sett bort ifra at Plus-pakken koster 1000,- mer i etablering.)

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top