Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Problema con directorio de theme

Cyntax80
Jr. Member

Total Posts:  2

Buenas tardes, tengo un pequeño problema que no me deja mostrar archivos de una ruta especifica
Magento 1.7.0.1
Plantilla: MetroShop
Host i dominio: DonDominio (recordad que tienes que subir los archivos dentro de /public, no es directo como cualquier host)

Entonces lo instalé, segui los pasos de la guia para poder añadir el slider, y dos minibanners, y no me sale ninguna imagen, cuando intento acceder directamente para visualizarla sola (Ej: http:......../public/media/wysiwyg/metroshop) y me sale lo siguiente

Código:
Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, [no address given] and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.
¿Alguien sabría decirme lo que es? Le he puesto los permisos 777

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top