Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Svenska språkpaketet och version 1.3.2.4

Brake6
Sr. Member

Total Posts:  87

Hej
Någon som har problem med kombinationen det svenska språkpaketet och version 1.3.2.4 ?

Jag installerade via Connect och allt verkade fungera. Men, så gjorde jag lite inställningar under Configuration -> Design. Och det gick inte att spara inställningarna – ej heller gick det att välja något annat än Dashboard i menyn (dropmenyerna verkade inte fungera).

Frontänden fungerade som den skulle och hade svensk text.

Nu har jag installerat om Magento – vågar jag installera det svenska paketet igen?? wink

-- magnus

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Peter Lindqvist
Jr. Member

Total Posts:  9

Om det inte är något alldeles galet så innehåller språkpaketet bara textfiler. Dessa borde alltså inte påverka funktionen hos magento. Det låter som att dina problem borde kunna härledas till något annat.

Jag hade nog inte dragit mig för att installera språkpaketet.

Magento Community
Magento Community

Brake6
Sr. Member

Total Posts:  87

Jag tyckte också att det vore konstigt om språkpaketet orsakade detta…

Nåväl, jag installerar och ser om det händer igen. (Det är på Binero webbhotell och dom har en autoinstallerare för Magento – så det är hyfsat smärtfritt att installera om).

-- magnus

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top