Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Prijsregels verdwijnen! 

John Kolen
Member

Total Posts:  66

Hallo een ieder,

wij hebben onze Magento shop sinds januari 2009 lopen en zijn zeer tevreden over de werking hiervan.
Echter zijn we recent overgestapt naar versie 1.3.2.3 omdat de oude versie (1.1.6) niet snel en stabiel genoeg
was in onze ogen.

Nu is er echter een GROOT probleem met de catalog price rules. Na 24 uur verdwijnen deze weer vanzelf.
De kortingspercentages zijn verdwenen en de regels moeten dan weer handmatig worden toegepast.
Erg vervelend, helemaal in het weekend als er niet gewerkt word!

Tevens worden prijs regels verwijderd van een product wanneer deze wordt bewerkt en bewaard. Dan moeten
ook de prijsregels weer toegepast worden. Dan werkt de “pas alle regels toe” knop bovenaan de prijsregel pagina
in de admin ook niet voor deze producten en moet de specifieke regel voor dat merk (waarop ik mijn regel baseer)
worden toegepast.

Wellicht hebben meer mensen dit probleem en hopelijk is er een oplossing voor te vinden..

_j

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

J_T_
Moderator

Total Posts:  1961
London-ish, UK

Hoe ben je van 1.1.6 naar 1.3.2.3 gegaan precies?

Magento Community
Magento Community

John Kolen
Member

Total Posts:  66

door een “nieuw” hosting pakket te nemen en dus
over te stappen van hosting-bedrijf.  De “oude” was
niet de juiste partner voor ons.

Magento Community
Magento Community

BDC
Jr. Member

Total Posts:  13

Ik heb dit probleem ook opgemerkt en ben dan eens gaan grasduinen in het forum.
Blijkbaar zou er een oplossing bestaan via de cron-jobs.
Ik heb nog geen tijd gevonden om dat helemaal uit te spitten en op onze site te implementeren.
Maar vermoedelijk is er dus een oplossing voor.

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top