Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Hulp gezocht voor custom artikel weergave

phoolie040
Jr. Member

Total Posts:  1

Beste lezer,

Ik ben geheel nieuw in het gebruik van Magento en wil voor mezelf een webshop beginnen die vergelijkbaar is met de volgende website http://www.hollisterco.com/

Is een vergelijkbare artikel weergave zoals bij deze website uberhaupt mogelijk (dus alle artikelen horizontaal weergegeven met een scrollbar eronder. Ik vind zo’n weergave weer eens wat anders dan in de standaard webshop!

Tot op heden heb ik altijd met Virtuemart gewerkt echter ben ik me nu aan het orrienteren mbt Magento. Graag zou ik van één van jullie als experts zijnde willen weten of dit gerealiseerd kan worden. Is er trouwens ook een iDEAL component voor Magento?

Alvast bedankt voor jullie moeite.

Gr

Martijn

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

J_T_
Mentor

Total Posts:  1961
London-ish, UK

Ja, is mogelijk, heb het ook ergens gezien in een Magento uitvoering maar weet zo 123 niet meer waar.

Weet niet of het dan een Module is of een in-house job. Check de Mage blog showcases ff zou ik zeggen.

Maar t’is open source dus het antwoord is altijd ja, het kan.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top